13.02.2011 г.

Маркетинг на цигари част 3


След като тази тема беше разгледана в две части досега на блога - първа и втора, за продължение ще разгледаме кутията-слайдер на Marlboro Filter Plus. Пусната в резултат на стартиралото развиване на портфолиото от марки и обновяване на бранд архитектурата през 2008 година.
Направено по нея за да привлича потребителите най-общо казано е:
  • на първо място слайдера, който прави отварянето "по-специално".
  • леко грапавата повърхност под формата на точки
  • вдлъбнатата на няколко места кутия
  • поредицата лога във формата на лента, като червеното е изключително контрастно на останалите
  • силната комуникация на опаковката
  • дизайнът като цяло
Ето как, когато се концентрират много ресурси върху опаковката самата тя също допринася за привличането на потребителя. Въпреки многото ограничения върху маркетинга на цигарените компании, те продължават да намират добри/креативни начини да направят марките си привлекателни.
Share

2 коментара:

  1. Въпреки маркетинговите усилия на цигарените брандове, не ги подкрепям и не смятам, че тази индустрия трябва да бъде 'привлекателна' за настоящите и(ли) новите потребители.

    ОтговорИзтриване
  2. Абсолютно. Целта е да се създаде приятно чувство ,както и да накараш потребителя да приема тези цигари като нещо ПО!

    ОтговорИзтриване