27.09.2010 г.

Какво закусва жената от офиса

След написаното за жената от офиса преди година, отново има материал по тази тема. Този таргет се обособява и разраства все повече в България. И вече все повече фирми са се насочили към него. Какво стои зад рекламата на Несвита? Идеята преди да се направи рекламата е била да се покаже, че това е продукт който пести време, засища, полезен е от образ който носи черти на основния таргет, следователно да може таргета да се припознае в него. За това фигурира събирателен образ на жената от офиса във видеото като облекло, поведение и дори излъчване. Освен това, се комуникира, че продукта сутрин е по подходящ спрямо варианти заместители като плод например. Разбира се казва се и, че това е перфектният баланс като количество храна няма да преядете, но и няма да останете гладни. И така донякъде в конкуренция с Активиа Закуска идва Несвита, ще видим още какво ще се появи в този таргет. Несвита има доста разновидности и би трябвало по-нататък и те да се пуснат. Ето и рекламното видео, за жалост не е на български:

Nesvita from Dominik Danilczyk DP on Vimeo.


Привлекателното на този сегмент е, че по-високите доходи с които разполага обуславят избора му на стоки във високия сегмент и се влияе от опаковака и други по "aspirational" неща, където маркетинг инструменти могат да окажат сериозно влияние. Продуктовата ниша е доста благодатна за пускане на нови продукти и разновидности.
А вие какво закусвате в офиса ?
Share

5 коментара:

  1. След като обявихте Нескафе Фрапе за бранд на лятото и сега пишете за Несвита, очаквам следващият Ви пост да пита къде е млякото.

    Вярно е, че Нестле са много агресивна в маркетинга си компания, но трябва ли и тук да четем за тях? Дано поне плащат добре.

    ОтговорИзтриване
  2. Скъпа Ивалина, всъщност къде е млякото има. На констатацията 'дано поне плащат добре' бих добавила: 'едва ли' :) Все пак 'доброто партньорство' е преди всичко.
    На повечето маркетингово ориентирани хора, каквито предполагам четат блога им е ясно за какво иде реч. Излагате се с тези Нестле.

    ОтговорИзтриване
  3. Това показа анкетата, която е супер непредставителна (38 гласа) така, че това изобщо не е атестат. Аз очаквах друга марка да е. Фокусът в поста е върху таргет групата, а не върху марката, явно не съм се изразил добре. Но марката не ми е била цел, въпросът беше да доразвия темата за жената от офиса. Повече за Нестле няма да видите написано :)

    ОтговорИзтриване
  4. Йеее :) Ще ми остане значи само изненадата от Устата изкачащ с ментов сладолед в ръка по време на романтичния ми филм :)
    Thanks, anyway

    ОтговорИзтриване
  5. Рекламата определено е добра, но продукта няма толкова "ягоди", колкото показва! Веднъж взет можеш да го сравниш с обиновеното мюзли на рафта!

    ОтговорИзтриване