С доста голяма преднина Нескафе Фрапе взе първото място в тази анкета. Анкетата ше остане активна до края на лятото (23ти Септември). Едвали обаче нещата ше се променят особено и така да се каже top of mind лятна марка ще си е нескафето. Многократното анонсиране под различна фора на девиза "фрапирай лятото" явно се е запечатело в съзнанието на хората. Второто място е за Нивеа съвсем нормално според мен. Третото за Загорка и след нея Nestea. Учудващо малко са гласовете за студения чай както и това, че Фанта и Кока-Кола не са получили нито един глас. Особено Фанта си е лятна марка. Изненадващо е, че има и гласове за Корона Екстра, която не много популярна марка в България.
How Brands Can Counter Consumer Uncertainty
Преди 1 ден
Гласувах за Nestea, особено този новия, с вкус на манго.
ОтговорИзтриванеБи ми било интересно да прочета мнението Ви за рекламата на Загорка и Дзън. Имате ли представа къде се е позиционирала по продажби марката това лято?
Мнението ми е изцяло положително, много е силна Дзън кампанията. Ето тук съм писал малко за тази реклама http://marketingblogbg.blogspot.com/2010/09/5-2010.html, а по-подробно е писал Сашо- http://marketinglokal.com/2010/03/30/reklama-zagorka-dzun-izkustvoto-da-piesh-bira/ . За продажбите през лятото, сигурно на този етап, може да знаят само в Загорка.
ОтговорИзтриване