Нямаше как да не се спомене в блога тази кампания. Ключовите думи шопинг, 10000 и Лондон сигурно побъркват голяма част от таргета. Въобще от Кока-Кола познават женската психика. Да разгледама мотото "lessthan1", както впрочем се казва и сайта. Сега малко по-глобално, в Америка тази разновидност се казва Coca-Cola Diet, а в Европа е Light, защото европейците не обичат да си признават, че са на диета. Докато в щатите Diet Coke се пие и от доста мъже (има и Coca-Cola Zero, разновидност на Diet, насочена изцяло към мъжете-"черният цвят", първо е била пусната в бял цвят и се провалила), в България "лайта" си е запазен за жените. Това може би се обяснява със значението на думата "лекота", която фигурира и във всякакви реклами таргетирани към жени, било то храна, мляко комуникира се, че всичко ги кара да се чувстват по-леки. Както се казва чуетe ли за "лекота" в рекламата значи това нещо е за жени и може би и за това Coca Cola Light да е заложено да стане изцяло "женска" марка и от компанията да затвърждават позиционирането и в региона като такова. Ето затова се появява и тази кампания "lessthan1" и шопинга. Като цяло, голяма атака на женската аудитория с всички възможни средства като се има предвид, че по малките награди са прически и.т.н. Да не забравяме за още едно ключово нещо "открий удоволствието, какво ти носи удоволствие" думата удоволствие, отново много точно таргетира младите жени.
How Brands Can Counter Consumer Uncertainty
Преди 1 ден
Мисля, че ако имаш възможност може да драснеш една статия за връзката между конкурсите и рекламата. То почти не останаха конкурси, които да не те насочват директно и не толкова към даден продукт или услуга. Ама ще търпим, какво да правим, но пък никой не ни кара да си купуваме.
ОтговорИзтриванеАми конкурсите/наградите са си инструмент за насърчаване/популяризиране, по-добре и по-майсторско е да са индиректни, така че трябва да ги има. Конкурс се прави за нещо конкретно, конкретна кампания. В случая с Light, идеята си е добра.
ОтговорИзтриване