Аутлет мания обзе София тези дни. Митингово количество хора се изсипа пред новия аутлет център и сериозно покачи нивото на fashion awareness в страната. Модното стълпотворение наруши за известно време нормалното функциониране на икономическия живот в София, което от своя страна нанесе щети на икономиката. След насищането от моловете и вече превръщането им в твърде конвенционално място за съботния шопинг на желаещите да превърнат себе си в "трендсетъри" хора, трябва да се появяват нови ритейл (а и не само ритейл) изпълнения които да задоволят "тренд" тъсенето. Затова е и редно при огромния интерес към дрехите, в блога да се понапише нещо на тази тема пречупено през маркетинговата гледна точка.
Американската марка Ralph Lauren е такава, че нито един западен мол/аутлет не би бил това което е и би спаднало неговото fashion equity. Тя има голяма познаваемост и значителна лоялност сред потребителите от цял свят. Високата лоялност позволява компанията да получава по-високи маржини за своите продукти сравнение с някои нейни конкурентни компании. Определено марката има дълбока емоционална връзка с клиентите и високата й стойност определя и ниската ценовата чувствителност. Въпреки, че сега във времената на криза няма как да не са пострадали продажбите. А това е ключова цел за постигане при дрехите, които са "aspirational goods". Характера на марката олицетворява класическия американски стил. Логото с играча на поло се е превърнало в нещо много повече от символ и е един от най-значителните фактори, които привличат клиентите. През годините които съществува марката е изграждала последователно чувство за стил т.е в маркетинг стратегията е било заложено "brand consistency". Що се отнася до активностите, които са имали за цел увеличат разпознаваемостта на марката на международно ниво, едни от тях са обличането на американския олимпийски отбор в Китай и екипировката на съдиите на Уимбълдън. Компанията предлага много марки на различни ценови нива от по-евтини до доста луксозен клас като "black/purple label" серията. Другите марки освен Polo Ralph Lauren които се предлагат са Polo Sport, RLX Sport, Polo Golf, за последната трябва да се каже, че се продава предимно в голф клубове и е таргетирана към тях. Накратко, марката продава доста добре.
Американската марка Ralph Lauren е такава, че нито един западен мол/аутлет не би бил това което е и би спаднало неговото fashion equity. Тя има голяма познаваемост и значителна лоялност сред потребителите от цял свят. Високата лоялност позволява компанията да получава по-високи маржини за своите продукти сравнение с някои нейни конкурентни компании. Определено марката има дълбока емоционална връзка с клиентите и високата й стойност определя и ниската ценовата чувствителност. Въпреки, че сега във времената на криза няма как да не са пострадали продажбите. А това е ключова цел за постигане при дрехите, които са "aspirational goods". Характера на марката олицетворява класическия американски стил. Логото с играча на поло се е превърнало в нещо много повече от символ и е един от най-значителните фактори, които привличат клиентите. През годините които съществува марката е изграждала последователно чувство за стил т.е в маркетинг стратегията е било заложено "brand consistency". Що се отнася до активностите, които са имали за цел увеличат разпознаваемостта на марката на международно ниво, едни от тях са обличането на американския олимпийски отбор в Китай и екипировката на съдиите на Уимбълдън. Компанията предлага много марки на различни ценови нива от по-евтини до доста луксозен клас като "black/purple label" серията. Другите марки освен Polo Ralph Lauren които се предлагат са Polo Sport, RLX Sport, Polo Golf, за последната трябва да се каже, че се продава предимно в голф клубове и е таргетирана към тях. Накратко, марката продава доста добре.
Не знам колко българинът може да си позволи трендсетинга както определяш, но определено не му липсва желание. Поне постина целостоличнозадръстинг ;) Много логично и плавно описваш марката, с такава стойност, към която всяка друга трябва се стреми. В своето гъолче, естествено. Чудно тогава, българинът има ли подобна лоялност към дадена марка в бранша?
ОтговорИзтриванеНе знам към коя марка има лоялност, може би Capasca, все пак е българска.
ОтговорИзтриванеТова с мол-манията, струва ми се, няма да спре току тъй. Стълпотворението при аутлета от миналата събота е само загрявка за Мол Сердика, който ще отвори във вторник. Анализът ти на Ралф е като по учебник, но в БГ цената е водеща, за средния българин разбира се, когато говорим за мода, а и не само. Силно лоялните потребители към която и да е марка са прекалено малко, за да разчита една марка на тях.
ОтговорИзтриванеHi! This is my first visit to your blog! We are a group of
ОтговорИзтриванеvolunteers and starting a new initiative in a community in the same niche.
Your blog provided us valuable information to work on. You
have done a wonderful job!
Here is my weblog the tao of badass