2.11.2011 г.

Opel Insignia

Причината да напиша нещо за тази реклама е, че ми прикова вниманието на първо гледане. И въпреки, че не е кой знае какво, начинът по който е построена я прави малко по-различна от останалите реклами на коли и спомага за запомнянето й. Като с основна заслуга затова са тихия и заглушен музикален фон, и ако може така да го наречем хипнотичния войс овър. Може да отбележим и рязката смяна на кадрите и получаваме нещо запомнящо се, с не чак толкова много усилия за направата му. В края трябва да се отбележи и пълната пауза на музикалния фон при представянето на модела в "пълния му блясък".

Пример за това как сполучливото напасване звуковите елементи, които по принцип са второстепенни, може да се окажат в крайна сметка решаващи за цялостния рекламен продукт.
Share

1 коментар:

  1. Рекламата наистина е готина и запомняща се. Хубаво са се сетили да направят този паралел между колата и жената. Представили са колата като жива по много креативен начин. Честно казано според мен повечето реклами за коли са сполучливи - като че ли не е толкова трудно да покажеш красотата на една нова кола. Но е трудно да го направеш по иновативен, различен начин, така че да не е поредната реклама за кола.

    ОтговорИзтриване