4.11.2011 г.

Вафла "Жакузи с ман'кенки"

Това е! Това е върхът на еволюцията на бг криейтива за последните години. Достоен за образец на ъндърграунд маркетинга в България. Фамозно име и брандиране, което предопределя съкрушителния успех на лонч-а. Дори Tоп 9 бг имена на вафли ,при това взети заедно, бледнеят пред това чудо на брандинга, нейминга и всичко каквото се сетите още. Очаквам естествено феноменални продажби, които ще взривят 'де що има канали на реализация.
Поздрав за всички копирайтъри, ето такива слова продават! Взимайте пример!



Share

10 коментара:

  1. Анонимен05 ноември, 2011

    Кой знае, може пък да е част от предизборна кампания и това да е визитката на Пищова, който както знаем раздава вафли, а не кебапчета на избори:)

    ОтговорИзтриване
  2. То и "тункването" не струва особено, като имаш предвид, че все пак името на вафлата е "Троя". Да речем, че е забавна рекламата (и мацките в нея;-)), но аз лично не съм се и сетил да си купя дори една. Колкото до жакузито, това е поредната изгъзица без особено бъдеще, според мен поне.

    ОтговорИзтриване
  3. ехехехееххе наистина топ име, без конкуренция направо :)))))))))))))

    ОтговорИзтриване
  4. Хаха, от кога не бях надничала тук и ме посрещна с такава умопомрачителна вафла :))) жакузи с ман'кенки. Бас държа, че криейтива си е изцяло на Митьо Пищова - потресаващо прост както обикновено.

    ОтговорИзтриване
  5. Да завидиш на креативността на копирайтърите! За такова нещо и да се надрусам няма да се сетя! Честно, искам да я пробвам тая фавла - ако и вкусът й е толкова бомбастичен колкото вида ще стана най-м/върлата фенка на Митьо Пищова, неговата фавфла, джакузита, ман4кенки и т.н. Следващата серия хранителни продукти трябва да е кебапчета и кюфтета - всъщност смятам, че с тях трябваше да започне!

    ОтговорИзтриване
  6. хахах е дори не съм и чувала, че има и вафла "Жакузи с ман'кенки", от къде ли мога да си я купя. Трябва да се опита!!!!

    ОтговорИзтриване
  7. Този човек е уникален, вече и вафла си има, ще бъде доста продавана според мен хаха

    ОтговорИзтриване
  8. Хехехе, това ще го изпратя на приятелка, която работи точно бранд маркетинг да се посмее от сърце, пък може и някоя идея да почерпи :))) Тая вафла не съм я виждала по магазините, но усещам как от утре ще се оглеждам по щандовете със широко отворени очи. Ако случайно намеря ще си взема повече бройки да имам да показвам и да ям. Само дано не е лимитирана серия...:)

    ОтговорИзтриване
  9. Гледам и не вярвам не ушите си хахах вече е пусната в производство и вафла "Жакузи с ман'кенки"!!!!!Напълно съм съгласна, че това е върхът на еволюцията на бг криейтива за последните години. Достоен за образец на ъндърграунд маркетинга в България. Фамозно име и брандиране, което предопределя съкрушителния успех.Поздравления за идеята.Чудя се каква ли е на вкус?И от кои магазини можем да си я закупим вече?Дори има и негова снимка хахахах .Едно мога да кажа за тази вафла, ако не друго то поне е запомняща се.

    ОтговорИзтриване
  10. Уникална вафла. Добре се е сетил как да печели парички.Но не съм я срещала по магазините.

    ОтговорИзтриване