Все повече кампании за насърчаване на продажбите използват за награда I-pod. Реклами от рода на съберете "нещо" от продуктите и го изпратете, и може да спечелите I-pod са доста често срещано явление. И докато преди години си се предлагаше просто mp3 плеър сега компаниите усетиха, че по-силно на мотивацията на потребителя да купи продукта ще подейства I-pod, а не просто обикновен плеър, та дори и фотоапарат. Придобилия изключители измерения статут и дизайн на Apple вече присъства навсякъде и все повече компании го използват. Другият плюс на I-pod а е, че се вписва идеално в таргет групата на потребителите на продуктите за които се дава като награда, като пакети интернет, разтворимо кафе и.т.н.

How Restaurant Brands Can Face The Nonplace Threat
Преди 12 часа
Даването на нещо безплатно винаги е бил маркетингов трик номер 1
ОтговорИзтриванеВсе пак "безплатното нещо" трябва да е съобразено с продукта и неговия таргет.
ОтговорИзтриване