10.08.2009 г.

Take Care-Garnier

Ето един много добър пример за слоуган и то не само на дадена марка а на цяла компания. Много добър избор на Лореал, който трябва да служи за пример. Кратко и същевременно много съдържателно и запомнящо се в съзнанието на потребителя. Мисля, че на много хора фразата погрижи се за себе си в края на многото реклами на Лореал им въздейства и ги подтиква към изпробване на продуктите на марката или дори "brand-switch" .
И отново както бях споменал в статията по-долу за обхвата на марката, едно от първите събития в launch-а на тази рекламна кампания на Garnier под мотото "take care" бе голямо спортно съзтезание като откритото първенство по тенис в Австралия, в началото на годината.




Share

2 коментара:

  1. Към "Погрижи се за себе си", бих добавила и слогана на L'oreal - "Защото го заслужавате". Дори си мисля, че действа по-мощно :)

    ОтговорИзтриване
  2. И двете са добри, кратки, ясни с влияние. Аз се спрях на "Погрижи се за себе си", защото според мен има по-голямо въздействие върху съзнанието на потребителите. Кара ги да се замислят дали се грижат достатъчно за външния си вид и здравето си. Това резултира в разбирането на нуждата да се купуват повече козметични продукти и маркетинга си е свършил работата:). "Защото го заслужавате" се откроява със силния емоционален момент, отделя се централно внимание на потребителя.

    ОтговорИзтриване