Продължавам с анализа на маркетинг стратегията на Данон по отношение на Активиа. Предишните постове по тази тема са тук и донякъде тук. Лято е, ходи ви се на море, естествено, че вашия любим продукт/марка трябва да се нагоди към това, та да ви пасне на настроението и емоциите, защо марката трябва да носи изживяване. Освен по настроение трябва да има и синхрон при вкусовите качества, след като става въпрос за продукт който ще се консумира. Какво е важно в случая?
Първо: Вкусът! По пътя на логиката летния вкус е свеж, тонизращ и ето ви Активиа с лимон. Лимон отговаря на споменатите условия. Какво е второ характерно нещо за летния вкус, ами трябва да е летен. Един от типично летните плодове е прасковата и имате още една разновидност на млякото.
Второ: да се покаже море ама така, че да ти се доходи на море и джапанките ти да се обърнат в посока "изток" (ако ще ходите на такова море което се намира източно от вас). Морето се показва на заден план в рекламата почти като в тези на Corona Extra, забелязва се много добра симетрия между, двете кофички които разкриват морския пейзаж. Симетрията е доразвита с показване на консумация на двете различни активии от две момичета, като екрана е разделен на две и в лявата страна е плода. Много добро изпълнение, така за кратко време се фокусират много неща и тези 11 секунди показват/казват повече дори от някои 30 секундни реклами.
Момент за реклама:
Жълтата стрелка не се нуждае от коментар тя вече може би е станала емблематична в женското съзнание. Даже след време може да пробват да пуснат лимитирана серия на млякото само с тази жълта стрелка, без да пише Активиа или поне само мъничък надпис при съставките. Момичетата като образи са напълно в синхрон със заложеното по принцип в концепцията на марката и конкретно в сезонния характер на тази реклама.
Първо: Вкусът! По пътя на логиката летния вкус е свеж, тонизращ и ето ви Активиа с лимон. Лимон отговаря на споменатите условия. Какво е второ характерно нещо за летния вкус, ами трябва да е летен. Един от типично летните плодове е прасковата и имате още една разновидност на млякото.
Второ: да се покаже море ама така, че да ти се доходи на море и джапанките ти да се обърнат в посока "изток" (ако ще ходите на такова море което се намира източно от вас). Морето се показва на заден план в рекламата почти като в тези на Corona Extra, забелязва се много добра симетрия между, двете кофички които разкриват морския пейзаж. Симетрията е доразвита с показване на консумация на двете различни активии от две момичета, като екрана е разделен на две и в лявата страна е плода. Много добро изпълнение, така за кратко време се фокусират много неща и тези 11 секунди показват/казват повече дори от някои 30 секундни реклами.
Момент за реклама:
Жълтата стрелка не се нуждае от коментар тя вече може би е станала емблематична в женското съзнание. Даже след време може да пробват да пуснат лимитирана серия на млякото само с тази жълта стрелка, без да пише Активиа или поне само мъничък надпис при съставките. Момичетата като образи са напълно в синхрон със заложеното по принцип в концепцията на марката и конкретно в сезонния характер на тази реклама.
Кисело мляко с праскова и маракуя - добре, ама кисело мляко с лимон...
ОтговорИзтриванеΑn outstandіng share! I've just forwarded this onto a coworker who has been conducting a little research on this. And he actually ordered me dinner simply because I found it for him... lol. So let me reword this.... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanks for spending some time to talk about this subject here on your web page.
ОтговорИзтриванеMy web-site ... unlock apple iphone