Някакси странно ми се вижда рекламата на ядки "Пенелопа". Основното в комуникацията е, че има нова опаковка и ядките запазват вкуса си, защо се прибягва до пускането на цял слон във видеото. Това отвлича вниманието на гледащият рекламата и посланието за опаковката му убягва, и ефекта от рекламата се губи. Повечето хора гледат подскачащото слонче (въпреки, че е на заден план) и въобще не слушат недотам визуално приятния персонаж, който обяснява какви "чудеса прави новата опаковка. Слончето се забавлява, а вие слушате за свежест, "хрускавост"...
Теория за целевата ориентация
Преди 1 ден
Странна реклама. Според мен важно е също, че тази реклама вървеше по време на световното. Това означава, че са отделили сериозен бюджет.
ОтговорИзтриванеА може идеята да е била просто да ги забележим и хората да говорят за нея. Определено рекламата е се забелязва и е запомняща се.
Да, запомня се, но по-скоро като "те сещаш ли се онази с играещия слон". Убягва комуникацията, дори бранда.
ОтговорИзтриванеВсъщност какъв е смисълът на рекламата - да храним животните с ядки Пенелопа?!
ОтговорИзтриванеНаистина, още един пример, че когато търсиш атрактивност заради самата атрактивност, всъщност даваш пари за интересен клип със слон, а не за реклама на марката си.
ОтговорИзтриванеЗа мен тази реклама е безумно тъпа......
ОтговорИзтриванеSpored men po skoro ideqta e, che qdkite imat po sweg vkus zaradi opakovkata i pridavat svegest na slona, do nqkade se varzva
ОтговорИзтриване