Сайтът www.heinekenmusic.bg набира скорост. Прави впечатление, че е строго издържан в стилистиката на другите международни сайтове на компанията, което значи пълно спазване на brand consistency. Музиката е заложена в концепцията на марката Хайнекен и респективно се прилага и у нас в доста подходящия за такъв тип изяви летен сезон. Равномерно обхванато е Черноморието в трите точки Варна, Слънчев бряг и Лозенец. Музикалният актив на марката, в случая, е много подходящото за нея хаус звучене. Има специален микс на DJ Doncho за сайта, откъдето можете и да го изтеглите, който е подходяш за целта за която е направен (разбирай присъстване на вокали в траковете, кореспондиращи с vocal house партита и участието и на Алекс Раева в тях) и е по-некомерсиален от тези правени за други напитки. Адаптирането на сайта към българските условия и цялата маркетингова активност са направени добре, което предполага, че ще се отчетат добри резултати. Създаването на специален уебсайт за дадена активност носи все по-добри резултати и е задължително като канал на реализация. В конкретния случай, има и тв реклама сайта която допълнително го популяриза на таргет групата. Трябва се каже, че този нюанс на таргет групата на Хайнекен, който обича хаус музиката, е доста активен в Интернет. Накратко казано, тази маркетингова инициатива е развита подходящо съобразно концепцията на марката и таргета с много уместни комуникационни канали и елементи/събития. Би трябвало да покрие добре заложените маркетингови очаквания и да добави стойност към марката в съзнанието на българския потребител. Приятни летни партита!
Теория за целевата ориентация
Преди 1 ден
Няма коментари:
Публикуване на коментар