
След като тази тема беше разгледана в две части досега на блога - първа и втора, за продължение ще разгледаме кутията-слайдер на Marlboro Filter Plus. Пусната в резултат на стартиралото развиване на портфолиото от марки и обновяване на бранд архитектурата през 2008 година.
Направено по нея за да привлича потребителите най-общо казано е:
- на първо място слайдера, който прави отварянето "по-специално".
- леко грапавата повърхност под формата на точки
- вдлъбнатата на няколко места кутия
- поредицата лога във формата на лента, като червеното е изключително контрастно на останалите
- силната комуникация на опаковката
- дизайнът като цяло
Въпреки маркетинговите усилия на цигарените брандове, не ги подкрепям и не смятам, че тази индустрия трябва да бъде 'привлекателна' за настоящите и(ли) новите потребители.
ОтговорИзтриванеАбсолютно. Целта е да се създаде приятно чувство ,както и да накараш потребителя да приема тези цигари като нещо ПО!
ОтговорИзтриване