След големия успех на първата част по тази тема, както и многото предложения и коментари, логично беше да се направи продължение. Сега местата в класацията са от 20-11, взети са предвид някои марки от предложените в коментарите на предишната статия. Продължава приемането на предложения от ваша страна в коментарите под статията. Започваме с номер 20.

19. Чай жълт кантарион. Има го и днес, значи е имал силно equity.

18. Паста за зъби и Крем Бочко. Това въобще не го помня
17. Цигари Арда. Нисък сегмент, различен до безкрайност с Marlboro Filter Plus например...


15. Ве


13. Б

12. Паста за зъби Мечо. С плодов вкус и единствената, която не горчеше и не беше неприятна тогава за децата. С много силно unique selling propositon и затова без конкуренция.
11. Суха паста Бал

И един бонус: ретро бг бутилка на Кока-Кола:
хехе супер марки!
ОтговорИзтриванеможе да ти се стори интересен един коментар който написах на тема социализма в българските реклами (на английски) http://zikata.wordpress.com/2011/06/13/socialism-sells-what-makes-soc-themed-advertising-so-successful-in-bulgaria/
а между другото ако имаш път към Лондон скоро - там има страхотен музей на марките: от времето на втората световна до днес: http://www.museumofbrands.com/