20.11.2009 г.

The Чаши

Подаряването/спечелването на чаша е може би най-вероятното нещо, което може да Ви се случи при пазаруване на бързооборотни стоки. Много ракии, мастики, безалкохолни са предлагали и ще предлагат този подарък, който спомага за по-удобното употребяване на течността. Тези чаши сигурно стоят до другите ви такива със зодии, рожденни дни и послания. Обикновено носят логото и марката на производителя, мотото или някои "по-оригинални" надписи от типа "наздраве" и.т.н. При новата инициатива на Nescafe нещата стоят различно, чашите са брандирани освен с логото и с настроения.

Сутрешното кафе е емблематично за повечето хора и в голяма степен формира настроението през деня. Ето защо идеята за охарактеризиране на чашите с основните сутрешни състояния е сполучлива. Слагайки съответната чаша пред себе си, подготвяш останалите да знаят какво да очакват от теб, поставяш "дискретен" и няма да те занимават с празни приказки. Възможно е да се получат и по-неприятни ситуации ако шефа ви види с "амбициозната" чаша сутрин и реши да ви натовари с много работа за поохлаждане на ентусиазма. Въобще разведрява се атмосферата когато всички са позаспали сутрин и определено това ще спомогне за освежаването на продажбите. След време може да се пусне и нова серия с чаши с друг тип настроения, които да допълнят тези които са основни. На всяка от чашите е придаден и съответния характер който тя символизира, в "диалога" между тях, и се получава един забавен разговор, допълнен от лежерната мелодийка и небрежно изскачащата филийка от тостера. Малко рекламата ми напомня на тази с маргарина "Tommi", когато в темата на разговора се включва и кафеварката. Накрая, завършека е на място и привлича внимание с краткото "Събуди се", което е един вид изтичай до магазина и ги вземи.
Share

1 коментар:

  1. Хубава реклама. Наистина наподобява рекламата на маргаринчето но е сладка :)

    ОтговорИзтриване