Все повече кампании за насърчаване на продажбите използват за награда I-pod. Реклами от рода на съберете "нещо" от продуктите и го изпратете, и може да спечелите I-pod са доста често срещано явление. И докато преди години си се предлагаше просто mp3 плеър сега компаниите усетиха, че по-силно на мотивацията на потребителя да купи продукта ще подейства I-pod, а не просто обикновен плеър, та дори и фотоапарат. Придобилия изключители измерения статут и дизайн на Apple вече присъства навсякъде и все повече компании го използват. Другият плюс на I-pod а е, че се вписва идеално в таргет групата на потребителите на продуктите за които се дава като награда, като пакети интернет, разтворимо кафе и.т.н.
Теория за целевата ориентация
Преди 1 ден
Даването на нещо безплатно винаги е бил маркетингов трик номер 1
ОтговорИзтриванеВсе пак "безплатното нещо" трябва да е съобразено с продукта и неговия таргет.
ОтговорИзтриване