Не съм писал по тази тема, но и на нея трябва да и дойде времето. Ако сте гледали филма "Inside Job", сигурно вие е ясно какво имам предвид. Рекламата е черно бяла, може би за да подчертае сериозността на предлаганите услуги.
Рекламата едновремено представя, визуално и наративно, ползите от услугата. Като естествено се е целяло постигане на стилен и премиален ефект. Най-силен е краят, с репликата "They say it's lonely at the top", което е срещано и в реклами на The Economist. И след това се завършва с "Perhaps, you could use some company", и клиента се издига с помоща на компанията до равновесно положение. Това е най-впечатляващото в рекламата, нагледно се втълпява как използването на услугата помага. И какво по-добро от това най-запомнящият се елемент да е на финала.
Остава въпросът дали след поспадналия имидж на компанията, доколко добре ще се приеме посланието от клиентите...
Рекламата едновремено представя, визуално и наративно, ползите от услугата. Като естествено се е целяло постигане на стилен и премиален ефект. Най-силен е краят, с репликата "They say it's lonely at the top", което е срещано и в реклами на The Economist. И след това се завършва с "Perhaps, you could use some company", и клиента се издига с помоща на компанията до равновесно положение. Това е най-впечатляващото в рекламата, нагледно се втълпява как използването на услугата помага. И какво по-добро от това най-запомнящият се елемент да е на финала.
Остава въпросът дали след поспадналия имидж на компанията, доколко добре ще се приеме посланието от клиентите...
Няма коментари:
Публикуване на коментар