
Въпрос: Доколко днес са популярни музеите (и в частност природонаучните) сред младите хора? И как можеш да предизвикаш интереса им в тази насока?
Ето го онлайн интереса. Естествено има и конкурс който мотивира допълнително участниците. Да кажем и за сезона на отпуските и ваканциите, че също е подходящ за тази кампания. Освен това при разгаряне на такъв тип вайръл, се пестят разходи от "стандартните " комуникационни канали, въпреки че и в тази кампания те присъстват, а и ефекта върху таргета е по-голям . Двигателят на кампанията са социалните медии.
Всъщност най-голямата провокация е контраста като по-голямата част от изображението е заета от "изкривената" ни представа за нещата.
Слоганът под формата на въпрос допринася за провокацията и е изцяло в стилистиката на таргета. Освен това комуникацията на рекламния материал директно подканя за посещение за да се направи сравнение между представа-реалност.

Рекламна агенция: Publicis
Клиент: Национален природонаучен музей
Няма коментари:
Публикуване на коментар