Савекс нюансира ниския сегмент и по точно най-високата му част с бранд екстеншъна Премиум. Позиционирането е между ниския сегмент и средния сегмент, в най-високата точка на ниския. Комуникираното предимство на марката е че предлага качествена разлика спрямо конкурентите от същия сегмент. Праха се представя като "премиум" продукт в ниския сегмент т.е марката иска да добие конкурентно предимство в сегмента като прилага комуникационните елементи на марките от по-високите класове. Всъщност, Савекс Премиум е по близо до средния сегмент отколкото до ниския иначе казано по близо до например Тема отколкото до Савекс Urban. Логиката е била да се създаде "премиум" усещане у потребителите на нисък клас в продуктовата категория и това да повлияе на решението им за покупка. Освен това идеята е била бранда Савекс да насища по-пълно "пространството" между ниския и среден сегмент.
Теория за целевата ориентация
Преди 1 ден
Ama bez nagledni materiali malko se gubi su6tnosta na analiza :)
ОтговорИзтриванеНе можах да намеря видео по темата:)
ОтговорИзтриванедобре -нагледно има .
ОтговорИзтриванеПремиум в нисък ценови сегмент, звучи интересно. Според мен в последстие ще има препозициониране на продукта, или лансиране в среден клас.
ОтговорИзтриване