Топката на Адидас Джабулани бе остро критикувана на провеждащото се в момента световно първенство по футбол. Много вратари тренъори я определиха като най-лошата топка досега и обвиниха за влиянието и върху играта в негативно отношение. Нека обаче погледнем през погледа на рекламата. Момента върху който искам да насоча вниманието ви е излизането на отборите от тунела в началото на всеки мач и седящата на "пидестал" джабулани. Името "джабулани" е изписано с големи букви в средата а отляво и отдясно, с по-малки букви са имената на отборите които ще участват в срещата. Има един момент около 3-5 секунди в който в централен кадър е само топката със съответните надписи и един вид това допълва телевизионните надписи в наюалото на срещата. За прав път се използва такъв подход на световно и по този начин на зрителя се фокусира марката "адидас", модела "джабулани" по ненантрапчив начин, което е най-важното, чрез изписването и на имената на отборите. Така, че колкото и да е лоша топката рекламния подход е доста добър.
Теория за целевата ориентация
Преди 1 ден
Да, подхода е добър.
ОтговорИзтриванеИдеята е след удар траекторията на топката да е в определена степен непредивдима за да се получи по-голяма атрактивност и повече голове от далече.
Естествено вратарите не са доволни. Тази тенденция е от няколко първенства.